Skrivet av: carina74 | 26 oktober, 2011

Vilken härlig dag det blev :))

Idag är jag en riktigt stolt mamma 🙂
Vi började förmiddagen med ett möte på kortis och det gick jätte bra sen vidare hem och äta lunch. Jag har ätit både frukost och lunch idag, Inte illa tycker jag själv. På em var det utvecklingsamtal för Mattias. Han har haft det lite jobbigt tidigare i skolan men min grabba är ikapp och uppnår målen i alla sina ämnen. Jag är så grymt stolt över honom.  Han är så bra våran Mattias och jag är stolt över att vara hans mamma 🙂 Så denna dagen blev inte så dum iaf 🙂
 
Till middag idag så blev det svärmors palt 🙂 Oj vad jag har längtat efter den. Det är många år sedan jag åt den 🙂 Så jätte tack svärmor för att du skickade med Niklas palt hem.
Idag har jag lyckats att dra ner massor på kaffe, Tror jag har druckit max 6 koppar 🙂 brukar nog ligga på det tre dubbla så jag har taget ett steg i rätt riktning och ska fortsätta morgon dagen på samma sätt.  Nu hoppas jag att de dagar som är kvar av veckan blir lika bra som denna dagen.
 
Ha en underbar kväll alla underbara människor som jag tycker om. Och puss puss till de som brukar få :)) hahahahaha

Lämna en kommentar

Kategorier