Skrivet av: carina74 | 14 september, 2021

Jävla fot jävel

Idag så vändes min värld upp och ner kan man säga, ledsen, arg frustrerad, stressad, rädd miljoner känslor som åker berg och dalbana. Min läkare från vårdcentralen ringde på förmiddagen och talade om att hon fått svaret på min röntgen som jag gjorde av min fot i fredags. Och när hon säger att de hittat benröta på röntgen så känns det som om någon slog mig på käften. Röntgen visade även Atros i stortån. Jag kände att jag hade svårt att hålla min tårar tillbaka. Ska hela helvetet börja om nu?? Allt det som jag gick igenom förra gången. I detta läget kände jag mig liten och rädd. Så nu har det skickats en ny remiss till Mölndal där jag opererade mig sist. Hon hade ringt upp min läkare på Mölndal som hade hand om mig sist och det var inga tveksamheter på att jag skulle komma tillbaka till dem. Jag trodde ju att jag hade vunnit över denna fot som strulade så mycket men den leder nu med 1-0. Jag försöker att tänka att det kanske räcker att bara behandla mig med antibiotika, jag är totalt livrädd för att de skulle vilja gå in och operera i foten igen. Har jag inte haft tillräckligt?? Så om ni tycker att jag drar mig lite undan och är disträ så får det vara så just nu. Det började falla lite puzzelbitar på plats efter hennes samtal, att jag går ner i vikt igen.(det gjorde jag förra gången jag hade benröta med) att jag är ganska så trött, min energi tar slut fort och att jag har värk i min fot. Men jag klarade gå igenom detta en gång och ska nog göra det igen. Men just nu så känns det ganska tufft. Läkaren ville ju sjukskriva mig när jag var hos henne och jag sa bestämt nej, Jag kommer då köra på tills jag varit på Mölndal iaf,


Svar

  1. Ja det är inte roligt att höra jag förstår det det är jobbigt men alla vi i familjen kommer hjälpa dig Du är aldrig ensam Jag älskar dig mamma ❤

    • Tack min älskling ❤️Utan er hade jag inte varit någonting. Jag älskar dig med ❤️🥰


Lämna en kommentar

Kategorier