Skrivet av: carina74 | 6 oktober, 2011

Så jobbig dag det blev

Igår började
som en jätte bra dag men slutade som en mycket mindre bra dag för mig. Igår var
första gången på väldigt många år som jag föll tillbaka till nioåriga Carina
och de känslor jag hade då. Och jag gör nu som jag gjorde då. Jag bara  måste få skriva, Jag hoppas att ni
respekterar att jag inte vill prata om det så snälla ställ inga frågor. Igår
var min dotter med om någonting som jag faktiskt har bett gud om att skydda
henne från men det kunde han tydligen inte göra. Varför??? Nu är det så att min
dotter inte förstår vad det är som hänt och jag kan känna att tur är väl egentligen
det. Det har pratats mycket om civilkurage och personen som ringde mig igår för
att tala om att någon inte stod riktigt rätt till visa verkligen civilkurage
och jag tackar henne av hela mitt hjärta.

Hur ska man
som mamma kunna få ordning på känslor när de innehåller, sorg,förtvivlan,aggressivitet,
samtidigt som man känner beskyddande,omtänksamhet och ömhet? Tala om att det
kan bli kaos på insidan. Känslorna som jag återupplevde igår var,
tomhet,sorg,rädsla och obehag. Så under hela em/kväll så bubblade dessa känslor
i mig, men på något sätt kanske det var bra att få tillgång till dessa känslor
som jag inte haft på många år för idag så känner jag mig mycket starkare än
innan


Svar

  1. Men lilla gumman ! JUMBOKRAMEN till min goding…<3 ❤ ❤

    • Tack gumman. Love you ❤


Lämna en kommentar

Kategorier